hye stalker, jemput singgah. sekian terima kaseyhh *gaya m.nasir*

Thursday 24 January 2013

saya bekas pelajar SMK KHIR JOHARI 2013 T_T

assalamualaikum sahabat , SALAM MAULIDUR RASUL .

this week 21-1-2013 alia daftar sekolah baru, SMK AGAMA SIK. detik itu tika ituu, bermulalah kehidupan alia sebagai seorang pelajar baru. sumpah rindu gila dekat sahabat SMK KHIR JOHARI. rindu sangat2. yang paling menyedihkan, alia tak sempat nak jumpak depa depa depa dan sekian2. terkilan disitu. tak sempat nak snap gambar kan? tak sempat nak lepak sekali kan? tak sempat nak mandi sama2 kan? tak sempat nak main air sama2 kan? tak sempat nak solat berjemaah sekali kan? tak sempat nak tidur sesame kan? tak sempat nak cium pipi n tangan kan? tak sempat nak study sekali kan? tak sempat tak sempat tak sempat. tak sempat nak nangis berjemaah. T_T . hampa taw tak aku tengah sedih ni. *air mataku sedang bergenang*. pemergian ku ibarat kilat kan .. kilat? boleh tara tu? mean alia pindah secara mengejut sebab . . . . . .

PK smka sik suruh sekolah hari selasa (22-1-2013) jugak. terpaksa urus pertukaran sekolah hari tu jugak. ketika on the way ke sekolah smk khir johari, air mata dah bertakung teruk sampai dah nak b0cor menitis keluar. tapi apakan daya, alia terpaksa c0ver sebab mak ayah ada dalam kereta. malu la nangis depan mak. kalau nangis depan kawan, heee tak malu pun.

on the way SMK AGAMA SIK. :'(

                                                         
 bukan nak bohong, alia memang dah ada geng kat sana. kawan pun ramai, kata orang saya ini FRIENDLY. tak taw la depa perli ka puji. apa2pun makasih naa. haha perasan betul macam taik ==''. tapi kan, kan, bukan nak bohong kawan smkKhirJohari tetap tiada teman pengganti. walaupun bLACk MENTOR selalu cakap, "aku kan pergi, pergi ku tak akan kembali, tiba masanya kau cari teman pengganti" ohh terserlah black kecewa disitu. kalau aku hitam semanis black, semerdu suara black, badan sekurus black, marah sebaran black . . aku nak nyanyi gini "aku kan pergi, pergiku tak akan kembali, tiba masanya kau pujuk aku kembali". memandai je kan. aku harap kawan SMKKJ tak lupakan aku. aku takkan lupakan awak, hang, kamu dan sekian2 sekalian.


tahu kah kamu, setiap malam aku terbayang bayang, wajah dirimu yang aku sayang sayang. . percayalah cakap aku ni, t0long percaya walaupun itu cuma lirik lagu aku pasrah. tahu kah kamu, saya sukar menangis. aku menangis hanya untuk orang yang aku sayang. sungguh aku sayang awak, hang, kamu dan yang sewaktu dengannya.. . . ya allah, aku rindu sahabat aku. . aku harap kita boleh jumpak lagi. jom AMIN beramai ramai. 1 , 2 , 3 . . .  amin !!

kalau aku duduk/berdiri sorang sorang, mesti aku nak menangis. thats why kat sana, saya cari kawan untuk gelak. saya gelak dan gelak untuk cover kemanjaan saya yang tak seberapa nak manja ni . kawan, walaupun saya selalu buli wa kacau awak, sebenarnya saya sayang awak. walaupun saya selalu gedik gedik ngan awak, saya tetap sayang awak sebab saya nak tunjuk kegedikan saya hanya untuk orang tertentu macam awak. awak, sedar tak tahun ni saya lebih banyak diamkan diri? sebab saya tahu saya akan pergi, saya selalu tengok muka awak dan awak. saya kunci dalam memori otak saya yang berbilion GB. tak jual kat kedai ! saya selalu terpikir, "macam mana bila saya dah takdak kat sini nanti, adakah awak akan lupakan saya?" saya takkan lupakan awak kawan. terkilan saya bila awak menangis sebab saya. saya terharu awak. setiap malam di sekolah baru, saya selalu nak menitiskan air mata. sudikah awak pinjamkan bahu awak untuk saya? kalau awak tak bagi pinjamkan, saya tetap nak pinjam. saya rindu awak sangat. .


 pagi 21-1-2013. tak ready untuk meninggalkan bilik kesayangan

last day saya jumpa awak, kalau boleh saya nak sangat senyum tapi saya tak mampu. . tak mampu nak mengukir senyuman yang ikhlas untuk awak. maafkan saya awak. saya jatuhkan juga air mata saya. jahat kan saya? *air mata sedang menitis*. hari rabu (23-1-2013), semua budak asrama boleh balik termasuklah sekolah smka sik! hatiku menjerit yeah2 ! saya nak jumpa awak tapi i can't. rumah kita jauh jauh kan awak. tapi kita boleh contact melalui facebook kan awak ? saya pun on9 then tanya khabar awak semua. ='( .




   


   

awak sayang saya? awak ingat saya lagi? dengar cerita sabtu (26-1-2013) ni awak, hang, kamu dan sekian2 nak hangout jumpa saya. betul ka awak? untunglaa sekolah awak cuti thaipusam. saya kat sini tak cuti. s0, kita tak boleh nak jumpa. sedih tak awak? nanti cuti panjang kita jumpa yea awak. save duit banyak2 dulu. nanti kita enj0y puas2. insyALLAH awak. =)


sampai sini dulu hasil nukilan saya. saya tahu awak sedang terharu. saya harap awak tak menitiskan air mata awak untuk saya. saya rindu awak. tak terlintas langsung nak lupakan awak. langsung tak pernah nak berpisah dengan awak tapi saya pergi niat nak belajar bukan nak putuskan hubungan persahabatan yang telah kita bina. i love you. kata orang, bila ada depan mata, kita tak pandai nak hargai. kan? maafkan saya awak. sekarang baru saya sedar erti sebuah persahabatan. awak . . , saya merayu jangan lupakan saya.





p/s = awak itu adalah awak yang sedang baca post saya ini.aku takkan mention nama kawan2 aku sebab aku takot ada yang terasa bila aku tak mention. aku jugak takkan post gambar sbb takut yang kecil hati. lagipun muka2 hampa semua aku dah save dalam memori otak ni. jangan risau yea sayang ^_^.post ini ditujukan untuk senior atau junior atau kak angkat atau adik angkat atau kamu atau hang atau awak. tak kisah la budak asrama smkkj ataupun bukan.

taknak join aku pakai tudung labuh ke? amat dialualukan sayang. ^_^



yang ikhlas : 
nurul alia nasuha binti samsudin
bekas sekolah menengah kebangsaan khir johari 2013
no 89, jalan mawar 2/1, persiaran amanjaya 3, 08000 sungai petani.




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Merapu Merapat ALIA ! Like Kalau Suka ! Sayang k0runx ! ♥

2 comments:

  1. weh xkan nak pindah dah...nanty sapa yang nak buat lawak...
    cuma unk sorang selalu buat aku ketawa....

    ReplyDelete
  2. ahaha. hang duk b0hong pa la. takpa3. manusia bukan seorang. nanti mesti ada yg lagi baik. watlek watpeace watrock.

    ReplyDelete