hye stalker, jemput singgah. sekian terima kaseyhh *gaya m.nasir*

Saturday 10 November 2012

assalamualaikum sahabat . errr macam mana nak mula erk ? act , alia nak bagitaw yang alia rindu dia dia dia dia dia . :'( sekian !

heee tak habis lagi la . post ini ditujukan buat kawan-ii yang aku sayang . tak tahu lah yang mana satu sebab ramai sangat . aku gurau ja walaupun aku tahu my joke is not lawak . to my sahabat and kawan and musuh and kakak and adik and abang and mr.n0body and siapa-ii ja yang nak baca ini .

firstly, aku sedih. sob sob sob. sebab berpisah dengan kengkawan asrama. tahu kenapa? sebab depa sentiasa ada dengan aku. aku rindu depa. aku rindu nak salam depa. aku rindu nak cium tangan/pipi depa. aku rindu nak tidur sama2. aku rindu pelukandepa. aku rindu nak dengar suara merdu depa. aku rindu nak makan sama2. aku rindu nak tengok tv sama2. aku rindu nak jerit2 dalam dorm. aku rindu nak p0nteng sembahyang kat surau dengan depa. aku rindu nak gedik2/ p0sing2 macam artis dengan depa. aku rindu nak suap depa makan. aku rindu nak maki2 depa. aku rindu nak g0ssip sama2. aku rindu cubit pipi depa. aku rindu nak sandar2 kat depa. aku rindu nak tidur atas riba depa. hehehehe. kami suka gedik sama2. jangan bagitahu orang lain. shuttttt ~! walaupun perangai kami macam2 jenis, kami tetap kawan. hidup kami kat asrama macam keluarga. keluarga bahagia. kami suka hidup berdikari.

sec0ndly, sedih berpisah dengan geng/budak kelas aku. dalam kelas, geng aku suka lepak. best tahu tak? duduk atas lantai belakang kelas bawah kipas. *buat2 faham je lah*. aku kurang rapat dengan geng2 depan sebab aku geng belakang. aku rindu c0py paste h0mew0rk2 yang cikgu bagi. rindu kena denda sama2. rindu nak bergaduh. wachhaaa ! macam2 ragam kat kelas kami. yang r0ck, gengster, gadesh melayu, terpandai, suka tid0 dalam kelas, kaki p0nteng semua ada. cakap jaaa nak meng0rat yang mana, mai aku t0long ejaz. hehe memandai ja aku ni .

dear sahabat akrab , aku rindu nak menanges kat bahu hampa. aku rindu nak lepaskan tensi0n dekat hampa,  rindu nak kutuk2 sapa yang bagi aku/kawan aku menanges. rindu orang pujuk aku, rindu sangat sangat sangat. hang taw dak , aku kat rumah ni sunyi. aku nak kawan2 aku ada kat sisi aku. tapi kenapa hampa dekat sangat. aku tak tahan lah camni. aku harap dapat jumpa hampa. kalau aku jumpak hampa, aku nak cekik2 sampai pengsan. rindu sangat. hishhh k0song. aku cepat sensitif sekarang ni, sikit2 menangis. hehehe. sebab aku sunyi. aku nak cerita kat hampa masalah aku. sedih sangat. BIGSH0W, aku rindu nak ber"i micc chu" dengan hang tiap2 malam, rindu nak nyanyi sama2, suara kita kan merdu. ingat lagi tak? SUA, aku rindu nak cerita macam2 dekat hang. hang kan kakak aku. NADIA, aku rindu nak menanges sambil calling2 hang. walaupun aku tak cukup credit, aku tetap call hang sebab aku tak tahan nak pendam sorang2. NAJAT, aku rindu nak lepak atas lantai dengan hang sambil cerita apa yang aku suka, apa yang happen dan macam2. rindu nak p0nteng , duduk lama2 dalam tandas sampai abes waktu. hahaha ! FARAH, rindu nak gedik2 p0sing and guna handset hang kat sekolah sebab rindu nak usha pr0file TripGed aku, rindu nak sandar2 kat hang sebab macam bantal tapi hang selalu kata sakitlah itulah inilahhh. IEKA, aku nak kata kat hang yang aku tak suka hang, hang suka aku tak? aku rindu nak ejek hang "R". "R" hang menawan bila hang sebut. hang pemalas, bukannya nak tolong aku bukak/tutup langsir. hang suka jerit2, kadang2 aku terasa tapi aku tak gitaw hang. SYUK, rindu nak peluk hang, tapi bila hang peluk aku , aku mesti kata "jangan pegang/peluk aku, hang panas. aku tak suka". hahaha. kesian kat hang. aku rindu nak nanges kat bahu,riba hang. tapi hang ni kadang2 kedekut credit. PIKAH, aku rindu nak wat kerja gila dengan hang. aku ingat lagi kita wat pr0ject menjahanamkan lampu sebab lampu tu menyala masa kita tidur malam. rindu nak pinjam2 cermin kat l0cker hang. TAMAT , rindu yang lain jugak. tak sempat nak st0ry sebab lenguh menaip. tapi d0nt w0rry mem0ry di 0tak aku , aku dah save ketat2 , erat2 ! insyALLAH aku tak lupa kenangan masin kita sepanjang 2012 ni.

kalau masa boleh diputarterbalikterbelitkan semula , mesti best kan kawan? mata harus lihat ke depan sebab mata memang di depan. ayat p0werangers aku dah keluar. hehehe. ada lagi orang yang aku rindu, tapi aku tak sebut sebab itu PRIVACY aku. hanya aku yang tahu.






















yang tidak disebut/ tidak dinyatakan , bukan bererti lupa tetapi sentiasa terpahat di sini <3 .
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Merapu Merapat ALIA ! Like Kalau Suka ! Sayang k0runx ! ♥

No comments:

Post a Comment