hye stalker, jemput singgah. sekian terima kaseyhh *gaya m.nasir*

Tuesday 12 February 2013

ϟ KhirJoharian's FamiLy ϟ

assalamualaikum ^_^

semalam 12-02-13, the sweet moment bila dapat jumpa kengkawan ϟ KhirJoharian's FamiLy ϟ kat AMANJAYA MALL. nasib baik mak aku baik hati bagi aku keluar. bila aku nak keluar rumah ja, mesti mak aku akan cakap, "kakak jangan gedik gedik nak keluar rumah". ayat tu masih berdesing kat telinga. tak kisahla nak pergi rumah kawan ka kedai ka apa ka itu ka. makanya tetap ngak bisa tahu!! hehehe. masa nak keluar rumah, mak aku akan komen dulu apa yang aku pakai. cth kalau aku pakai baju yang ketat, mak aku akan ny0tnyet ny0tnyet. faham sendiri lah kan. "pakai stokin dulu baru mak start enjin" mak aku berkata. aku hanya menuruti. 6_^

krek krek krek. dah sampai lah awak! semalam AM penuh gila tahap babun lah. tak tahu nak kecek guane. nak pi kar0ke, bilik penuh. nak main b0wling pun penuh. berjalan ja laa kedek kedek pusing satu AM tu. kami memang G0RGEUOS right? disebabkan b0san teramat, aku dengan NAJAT pergi merayau jadi m0del jalanan dekat luar AM tu. 


kami tak tahu malu. kami jalan menghapiri seorang sister then cakap kat dia, "kakak boleh tolong tangkap gambar" sister tu dengan bangganya snap gambar kami yang ala ala model ni. tapi kami tak sempat nak mintak number sister tu. haha. maybe lain kali boleh jadi photografer kami. siapa sangka right? muachhx!


ni ADIBAH NAJAT a.k.a ITIK quek quek quek. function aku snap gambar dia ni bukan sebab nak kata dia comel ka apa. sebenarnya nak tunjuk bangunan AM tu je ha. tapi NAJAT kan gedik. alang alang tu kesian pulak kat dia, so bagi je laa dia berdiri macam patung kat situ. keding woii najat ! makan banyak sikit ~


ni pulak NURUL ALIA NASUHA a.k.a ALIA CHAYOOK. haha. dia ni gedik meroyan semua ada. orang kata dia baik. baik tang mana pun aku tak tahu lah kan. tapi aku tengok dia ni suka perasan. tuu tengok tuu bajet je kan. haha. ni pic aku la woii~ dengan muka tak malunya pi panjat tangga kat luar AM tu. b0dyguard kat luar tu dah usha pelik. haha kan najat? "lantakkan dia, kita kan artis"


oh duckface! =='' time ni aku rasa macam nak hentuk kepala atas lantai. why? sebab najat asyik  tangkap gambar blurrr~ posing lagi. tengok gambar blurr macam hantu. bila aku tak berdiri elok elok boleh pulak najat tangkap gambar clear macam ni. wanna kill najat! *cincang_sayur* . nasib baik gambar ni comel. kalau tak, memang najat dah kena lenyek. haharr :3


1,2, 3... angkat kain sikit~ okay sayang, dah comel kan? haharr :3 maaf maaf maaf. aku memang suka perasan. maaf ya maaf taw maaf sangat sangat. =='' okay aku mengaku aku tak tahu malu. orang tengok pun aku buat bodoh je haa. 


semalam meet dengan budak ni ha. ZARRA. kenal dia sebab dia satu kelas dengan aku. kami 4SN1. tembam tembam pun comel ape. kan? walaupun kenal dengan dia tak sampai sebulan. dia sp0rting apa. selalu ajak aku ponteng kelas. tak boleh lupa time aku dapat warning dengan MR.KHAW sebab ponteng kelas ADDMATH. tapi dia boleh pulak terlepas. kuajar kau!

 

 

 

 

sedang kami kusyuk posing kat bowling port tu tetiba I GOT A MESSAGE! messagenya berbunyi begini.....



"untunglaa main game akak pandang pun buat tak taw...untungla tangkap pic dengan member..japgi upload kat FB naih"  

orang yang hantar message ni sudah ku anggap seperti kak aku dah. dia kakak kepada member aku ALIF HAKIMI. kami kenal kat facebook ja. huhu. im s0rry sis. alia tak cam muka akak. harap2 dia tak kecik hati yaw. amin! 


innocent face we are =) keep smile. TWIN KhirJoharian's Family. NASUHA nama kami berdua.

 

NASUHA main dah dapat dua kali strike. hebat kan dia? aku main dua kali masuk l0ngkang. bila aku dressing macam ni, semua benda kena c0ver. c0ver ayu! tu yang bola masuk longkang tu. masa main dengan budak ISLAH SMART CAMP, aku je haa yang asyik strike. lebih daripada dua kali pulak tu. bangga ni bangga ^_^ 

 

kami bajet comel dekat tengah tengah ruang kosong dalam AM. hiraukan apa orang kata.

 

kami gedik bila bersama. kami manja bila bersama. oh seratus lima puluh juta ainan tasneem <3


 

okay sekarang waktu dah nak berpisah. get ready t0 go. kawan kawan kita snap gambar dulu yea.
''1,2,3.... senyum".
 sejarah semalam mungkin tak akan berulang. sejarah semalam juga tak akan sama seperti hari esok. kenangan semalam mungkin sukar diceritakan tapi hanya hati yang dapat merasakannya. sayang awak kawan kawan. terima kasih sudi hadir dalam hidup saya. muachhxx!






sikit jea kan? ni sebab gr0up kami macam lebah. setengah setengah pi merayau kat toilet. setengah pi merayau cari madu. setengah pi merayau cari nasi. hehe. okay g0t to go! semalam sebelum balik, kami sempat cium tangan sesama. berlaga pipi sesama. peluk sesama. boleh pulak FITRI dengan AKMAL kata kami lesbian. "peng peng peng!! mati kau" haaa kan dah kena tembak dengan aku. alhamdulillah  terubat sudah rindu. terkilan sebab tak sempat salam dengan beberapa ekor lebah yang lain. sob sob. 


on the way balik sudah. nadia sedang termenung menghayati udara pencemaran. haha. okay tetap comel.

sory kepada sesiapa yang terasa dengan blog aku. sory jugak kepada sesiapa yang tak diceritakan. sory jugak kalau tak ada gambar yang di masukkan. untuk maklumat lanjut, sila rujuk :

=> ϟ KhirJoharian's FamiLy ϟ alia chayook album

kata YUNA, "di setiap gambar ada lagunya" . heee smile yaw. 

I LOVE YOU ALL~











♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Merapu Merapat ALIA ! Like Kalau Suka ! Sayang k0runx ! ♥

No comments:

Post a Comment